Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivace k učení se cizím jazykům

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F00%3A00030397" target="_blank" >RIV/00216224:14210/00:00030397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivace k učení se cizím jazykům

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Znalost cizích jazyků patřila, patří a nepochybně bude patřit k podstatným rysům vzdělanosti člověka. Studium cizích jazyků hraje v životě člověka významnou úlohu, je jednou z nejdůležitějších součástí všeobecného vzdělání a je proto nutné mu věnovat náležitou pozornost. To, v jakém rozsahu jedinec přijme, zpracuje a osvojí si novou látku (cizí jazyk), závisí na mnoha faktorech. Jedním z nejvýznamnějších je patrně motivace. Nezbytným předpokladem k rozvíjení motivace žáků k učení se cizím jazykům je její poznání, a to nejen z hlediska úrovně motivace, ale i její struktury. Cílem našeho výzkumného šetření bylo zjistit motivy vedoucí pubescentní a adolescentní mládež ke studiu cizích jazyků. Zaměřili jsme se na rozdíly ve struktuře a úrovni motivace mezipubescentní a adolescentní mládeží, mezi chlapci a dívkami a mezi učni a studenty.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivation for learning of foreign languages

  • Popis výsledku anglicky

    In this report we are presenting the results of a study the aim of which was to contribute to knowledge of the level and structure of pubescents`and adolescents` motivation for learning of foreign languages.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výzkum v ČR. Sborník příspěvků z 8. celostátní konference ČAPV u příležitosti 10. výročí vzniku Fakulty pedagogické Technické univerzity v Liberci

  • ISBN

    80-7083-468-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    28.-29.6. 2000 Liberec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2000

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku