Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogický seminář Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v meziválečném období

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F01%3A00038814" target="_blank" >RIV/00216224:14210/01:00038814 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14210/01:00038815

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogický seminář Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v meziválečném období

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná studie se snaží objasnit události okolo vzniku a rozvoje Pedagogického semináře v období ohraničeném dvěma světovými válkami. Celá práce je založena na studiu dostupné literatury a především archívních materiálů. O dějinách meziválečného Pedagogického semináře bylo publikováno mnoho studií a článků, avšak téměř žádná práce se nevěnovala detailně budování semináře jako instituce, která vytvořila základ pro rozvoj pedagogiky jako vědy na brněnské univerzitě.

  • Název v anglickém jazyce

    Department of Education at the Faculty of Arts of the Masaryk University in the Years between the World Wars

  • Popis výsledku anglicky

    The author focuses on the process of establishing the Department of Education at the Faculty of Arts, Masaryk University in Brno, and observes its development in the years between the World Wars. The book explores available publications and, above all, archival materials. The author follows the process of building up the Department as an institution that created conditions for the development of educational science at Masaryk University. He also deals with the personalities from the Department, especially with its founder and leading personality, Otokar Chlup. Further, he analyses the contributions of Jan Uher, Stanislav Velinský and Josef Dvořáček to the develop-ment of the Department of Education.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů