Kam směřuje evropský pedagogický výzkum a jeho přední konference
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F03%3A00008137" target="_blank" >RIV/00216224:14210/03:00008137 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kam směřuje evropský pedagogický výzkum a jeho přední konference
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva o konferenci Evropské asociace pedagogického výzkumu ECER 2002.
Název v anglickém jazyce
Where does the European Educational Research and its Foremost Conferences head For?
Popis výsledku anglicky
Report on European Educational Research Association conference ECER 2002.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F02%2FP121" target="_blank" >GP406/02/P121: Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
SPFFBU U 8 (2003)
ISBN
80-210-3120-4
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
161-163
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—