Sémantická charakteristika přirovnání v českých a bulharských publicistických textech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F03%3A00008481" target="_blank" >RIV/00216224:14210/03:00008481 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sémantická charakteristika přirovnání v českých a bulharských publicistických textech
Popis výsledku v původním jazyce
Studie sleduje distribuci přirovnání v českých a bulharských publicistických textech. Autoři se zaměřují na sémantickou stránku přirovnání a na motivaci jejich užití.
Název v anglickém jazyce
Semantic charakteristics of the comparative idioms in Czech and Bulgarian journalistic texts
Popis výsledku anglicky
Distribution of the comparative idioms in Czech and Bulgarian journalistic texts, their semantics and motivation.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP405%2F02%2FD164" target="_blank" >GP405/02/D164: Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Opera Slavica. Slavistické rozhledy
ISSN
1211-7676
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIII.
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
31-41
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—