Personal Advertisements in a Tabloid and a Broadsheet
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F03%3A00028914" target="_blank" >RIV/00216224:14210/03:00028914 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Personal Advertisements in a Tabloid and a Broadsheet
Popis výsledku v původním jazyce
The role of contextuality in the wording of personal advertisements in different types of British newspapers.
Název v anglickém jazyce
Personal Advertisements in a Tabloid and a Broadsheet
Popis výsledku anglicky
The role of contextuality in the wording of personal advertisements in different types of British newspapers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F02%2F0349" target="_blank" >GA405/02/0349: Kontrastivní studium věcných textů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Brno Studies in English
ISBN
80-210-3283-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova Univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—