Love Lines:Personal Advertisements in Australia and Canada
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F04%3A00028913" target="_blank" >RIV/00216224:14210/04:00028913 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Love Lines:Personal Advertisements in Australia and Canada
Popis výsledku v původním jazyce
The article mentions the strategy used in advertising and considers prominent phenomena which are present in the ads. Comparisons of frequences of expressions and collocations give insight into the linguistic representations of the most recognized and desirable qualities in Canada and Australia.
Název v anglickém jazyce
Love Lines:Personal Advertisements in Australia and Canada
Popis výsledku anglicky
The article mentions the strategy used in advertising and considers prominent phenomena which are present in the ads. Comparisons of frequences of expressions and collocations give insight into the linguistic representations of the most recognized and desirable qualities in Canada and Australia.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F02%2F0349" target="_blank" >GA405/02/0349: Kontrastivní studium věcných textů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Postcolonial Subjects Canadian and Australian Perspectives
ISBN
83-231-1669-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
257
Strana od-do
—
Název nakladatele
Wydawnictvo Universytetu Mikolaja Kopernika
Místo vydání
Torun
Místo konání akce
Torun
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—