Literatura a média - případ hnutí husarů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F06%3A00015520" target="_blank" >RIV/00216224:14210/06:00015520 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
francouzština
Název v původním jazyce
Littérature et médias - le cas des hussards
Popis výsledku v původním jazyce
L'article analyse les stratégies promotionnelles des hussards dans les rédactions de revues et dans les maisons d'édition dans les années 1950.
Název v anglickém jazyce
Literature and media - the case of the hussards
Popis výsledku anglicky
The paper analyses the promotional strategies of the mouvement of the hussards in editorial offices and staffs of magazines and publishing houses in the 1950's.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Littérature et médias
ISBN
86-7542-037-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
43-55
Název nakladatele
Kiša
Místo vydání
Novi Sad
Místo konání akce
Novi Sad
Datum konání akce
1. 1. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—