Barvy v současné publicistické frazeologii (na bulharském a českém materiálu)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F06%3A00024845" target="_blank" >RIV/00216224:14210/06:00024845 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Barvy v současné publicistické frazeologii (na bulharském a českém materiálu)
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá otázkou idiomů a frazémů v bulharských a českých publicistických textech, které ve své struktuře obsahují komponent označující barvu.
Název v anglickém jazyce
Colours in contemporary journalistic phraseology (based on Bulgarian and Czech material)
Popis výsledku anglicky
The study concentrates on the problem of phrasems and idioms in Bulgarian and Czech journalistic texts that have a component colour in their structure.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP405%2F02%2FD164" target="_blank" >GP405/02/D164: Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, roč. LV, řada jazykovědná (A 54)
ISBN
—
ISSN
0231-7567
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Název nakladatele
Filozofická fakulta Masarykovy univerzity
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—