Srovnávací pohled na současnou bulharskou a českou publicistickou frazeologii (několik poznámek k osmi novým frazeologickým jednotkám).
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00025242" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00025242 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Srovnávací pohled na současnou bulharskou a českou publicistickou frazeologii (několik poznámek k osmi novým frazeologickým jednotkám).
Popis výsledku v původním jazyce
Studie analyzuje několik nových idiomů a frazémů v bulharských a českých publicistických textech.
Název v anglickém jazyce
The comparative view to contemporary Bulgarian and Czech journalistic phraseology (Notes about eight new phrasems and idioms).
Popis výsledku anglicky
The study analyzes several new phrasems and idioms in Bulgarian and Czech journalistic texts.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP405%2F02%2FD164" target="_blank" >GP405/02/D164: Kontrastivní studium charakteru a funkce nových publicistických idiomů a frazémů v českých a bulharských publicistických textech</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, roč. LVI, řada jazykovědná (A 55).
ISBN
—
ISSN
0231-7567
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Filozofická fakulta Masarykovy univerzity
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—