Language Learners' Attitudes Towards E-learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00032271" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00032271 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Language Learners' Attitudes Towards E-learning
Popis výsledku v původním jazyce
A description of action research conducted by the author, comprising the creation of a meta course in CMS Moodle and a short survey concerning students' attitudes towards e-learning. The article is based on experience gained in recent years while using computers in foreign language teaching and translator training.
Název v anglickém jazyce
Language Learners' Attitudes Towards E-learning
Popis výsledku anglicky
A description of action research conducted by the author, comprising the creation of a meta course in CMS Moodle and a short survey concerning students' attitudes towards e-learning. The article is based on experience gained in recent years while using computers in foreign language teaching and translator training.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1N04057" target="_blank" >1N04057: Pokračování licence Literature Online pro akademické instituce</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník 4. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO 2007
ISBN
978-80-210-4296-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
244
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Ekonomicko-správní fakulta MU
Datum konání akce
30. 5. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—