Demokracie ve škole pohledem ředitelů škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00024934" target="_blank" >RIV/00216224:14210/08:00024934 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Democracy in Schools: the Headteachers´ Point of View
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with a concept of democracy in schools from headteachers perspective. The topic is discussed as a specific topic of educational theory, practice and research on the basis of results of empirical research.
Název v anglickém jazyce
Democracy in Schools: the Headteachers´ Point of View
Popis výsledku anglicky
The article deals with a concept of democracy in schools from headteachers perspective. The topic is discussed as a specific topic of educational theory, practice and research on the basis of results of empirical research.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F04%2F0609" target="_blank" >GA406/04/0609: Demokracie v české škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Leading a Learning Organisation: Lessons from the Past, Visions for the Future.
ISBN
1-903851-08-4
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Počet stran knihy
190
Název nakladatele
University of Glamorgan
Místo vydání
Glamorgan
Kód UT WoS kapitoly
—