Secularization and New Religiosity: Media as an Agent of Transformation of Religions in Modern Societies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00039717" target="_blank" >RIV/00216224:14210/08:00039717 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Secularization and New Religiosity: Media as an Agent of Transformation of Religions in Modern Societies
Popis výsledku v původním jazyce
Conference abstract to my presentation concerning the issue of the influence of printing and the generalization of "literary culture" on the transformation of religion in modern society - polemics with the traditional sociologcal view of secularization.
Název v anglickém jazyce
Secularization and New Religiosity: Media as an Agent of Transformation of Religions in Modern Societies
Popis výsledku anglicky
Conference abstract to my presentation concerning the issue of the influence of printing and the generalization of "literary culture" on the transformation of religion in modern society - polemics with the traditional sociologcal view of secularization.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů