Media, Bricolage, and "Western Hinduism" in Czechia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00039718" target="_blank" >RIV/00216224:14210/08:00039718 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Media, Bricolage, and "Western Hinduism" in Czechia
Popis výsledku v původním jazyce
The presentation emphasised the necessity to deal with the issues concerning the way how media influence individuals and societies to understand contemporary forms of religiosity. This theoretical issue was demonstrated on the case of acculturation of "Hinduism" in the Czech society.
Název v anglickém jazyce
Media, Bricolage, and "Western Hinduism" in Czechia
Popis výsledku anglicky
The presentation emphasised the necessity to deal with the issues concerning the way how media influence individuals and societies to understand contemporary forms of religiosity. This theoretical issue was demonstrated on the case of acculturation of "Hinduism" in the Czech society.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů