FTAs in U.S. TV Commercials on Cosmetic Products
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00052044" target="_blank" >RIV/00216224:14210/08:00052044 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kaa.ff.ukf.sk/topics/issue2.pdf" target="_blank" >http://www.kaa.ff.ukf.sk/topics/issue2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
FTAs in U.S. TV Commercials on Cosmetic Products
Popis výsledku v původním jazyce
The paper studies the face-threatening acts found in the American TV commercials for cosmetic products. In order to address the target group and to achieve the communicative goal, the persuader uses speech acts such as promises, suggestions and orders that threaten the persuadee's negative face.
Název v anglickém jazyce
FTAs in U.S. TV Commercials on Cosmetic Products
Popis výsledku anglicky
The paper studies the face-threatening acts found in the American TV commercials for cosmetic products. In order to address the target group and to achieve the communicative goal, the persuader uses speech acts such as promises, suggestions and orders that threaten the persuadee's negative face.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Topics in Linguistics
ISSN
3836-2007
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
March 2008
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
79
Strana od-do
33-38
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—