Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Další fáze v kariéře ředitele školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00029431" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00029431 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Další fáze v kariéře ředitele školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je další z řady výstupů výzkumného projektu "Ředitelé českých škol a jejich životní a profesní dráha" (GAČR, 406/07/0845). Cílem kvalitativně vedeného výzkumu je přispět k poznání práce ředitelů škol v kontextu jejich životní a profesní dráhy.Prolínání profesní a životní dráhy interpretujeme mimo jiné na základě určujících momentů, které kariéru ředitelů rozdělují do pomyslných fází. V tomto příspěvku navazujeme na předchozí konferenční vystoupení, kde jsme rozkryli metodologii výzkumu a zakládání ředitelské kariéry (ČAPV 2007, 2008) a nyní představíme základní rysy dalších fází ve vývoji ředitelské dráhy.

  • Název v anglickém jazyce

    Further Stages of Life and Professional Careers of Czech School Headteachers

  • Popis výsledku anglicky

    The target of our research is to contribute to the knowledge of the theory and practice of the headteachers work in the context of their life and professional careers. Life and professional career is understood as an imaginary line created by an individual along his/her aims in life. It is influenced by the environment and related to the competencies, interests and opportunities of each individual (Hierbert, Borgen, 2002; Gysbers, Heppner, Johnston, 1998). This contribution will present answers to a major question of our research: What shapes the life and professional career of a headteacher of a Czech school? We will mainly be interested in who becomes school headteacher, in which stages of their lives headteachers adopt their position, which particular stages in the execution of their job are typical, which critical incidents are related to the position of the headteacher, and so forth.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F07%2F0845" target="_blank" >GA406/07/0845: Ředitelé českých škol a jejich životní a profesní dráha</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů