Veřejná správa škol (školské rady)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00029809" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00029809 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Veřejná správa škol (školské rady)
Popis výsledku v původním jazyce
Text seznamuje s hlavními přístupy ke správě škol a s hlavními způsoby koncipování pravomocí a odpovědností školských rad.
Název v anglickém jazyce
Public school governance (school governing bodies)
Popis výsledku anglicky
The text introduces to main approaches to school governance and to main models of rights and responsibilities of school governing bodies.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F95%2F0520" target="_blank" >GA406/95/0520: K vnějším vztahům školy v demokratické společnosti</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Průcha, J. (ed.) Pedagogická encyklopedie. Praha: Portál, 2009.
ISBN
978-80-7367-546-2
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Počet stran knihy
935
Název nakladatele
Portál
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—