Pracoviště jako prostor k učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00036220" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00036220 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pracoviště jako prostor k učení
Popis výsledku v původním jazyce
Sborník je extraktem podnětných vstupů ze semináře Decoding working places as learning spaces, Pracoviště jako místo k učení organizovaného Ústavem pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 21. až 23. června 2007 v Brně s podporou Rakouské kanceláře pro vědu a výzkum v Brně. Tento seminář, kde byli zastoupeni partneři z pěti evropských zemí (v abecedním pořadí Česká republika, Dánsko, Maďarsko, Rakousko, Velká Británie), je součástí série aktivit s dosahem do euro asijské spolupráce vrámci univerzitní sítě Lifelong Learning Research Hub Výzkumná síť pro celoživotní učení při fóru Asia-Evrope Meeting (ASEM). Z vystoupení na semináři byly pro tento sborník vybrány ty příspěvky, které se vyznačují důrazem na empirická zjištění ve vazběna (rozmanitá) teoretická východiska. Zároveň ilustrují téma na pestré škále pracovních prostředí.
Název v anglickém jazyce
Workplaces as learning spaces
Popis výsledku anglicky
This volume of proceedings you are holding is based on the work of a net of researches from several European institutions. It is a selection of inspiring papers presented at the workshop "Decoding working places as learning spaces". The workshop took place in Brno from 21 to 23 June 2007 and was organized by the Department of Educational Sciences, Masaryk University, Brno, with the support of the Austrian Office for Science and Research in Brno. The event took place within the Euro-Asian cooperation under the framework of ASEM Lifelong Learning Research Hub university network and was attended by participants from the following countries (in alphabetical order): Austria, the Czech Republic, Denmark, Great Britain and Hungary. The papers included in thejournal are characterized by an emphasis on the relation between empirical findings and theoretical background.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů