Vzdělávací potřeby vysokoškolských studentů ve vztahu k dovednostem kariérové managementu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00047536" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00047536 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávací potřeby vysokoškolských studentů ve vztahu k dovednostem kariérové managementu
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je identifikovat vzdělávací potřeby studentů prezenčního navazujícího magisterského studia oboru Sociální pedagogika a poradenství ve vztahu k dovednostem kariérového managementu. Dovednosti kariérového managementu vymezuji jako dovednosti potřebné k vyřešení (zvládnutí) kariérových témat současných magisterských studentů. Vzdělávací potřebou rozumím uvědomovaný potenciál studentů k rozvoji dovedností kariérového managementu za účelem dosažení subjektivně vnímaného ideálního uplatnění těchto dovedností při řešení svých kariérových témat. Kariérová témata a vzdělávací potřeby jsou identifikovány na základě obsahové analýzy portfólií studentů navazujícího magisterského studia oboru Sociální pedagogika a poradenství.
Název v anglickém jazyce
Educational needs of higher education students in relation to career management skills
Popis výsledku anglicky
The aim of the contribution is to identify educational needs of students of full-time masters studies of social disciplines in relation to career management skills. The author defines career management skills as the skills required to address (coping with) typical career topics of these students. Educational need is perceived as a realized potential of students to develop career management skills in order to achieve a subjectively perceived ideal application of these skills in their solving of career issues. Career issues and educational needs are identified on the basis of content analysis of portfolio of students of the follow-up masters studies in the study field: Social pedagogy and counseling.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů