Celoživotní poradenství jako učební příležitost pro dospělé
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00040951" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00040951 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Celoživotní poradenství jako učební příležitost pro dospělé
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vychází z empirických dat sebraných standardizovanými rozhovory (dotazníkem) na reprezentativním vzorku dospělé populace ve věku 20-65 let v roce 2005. V příspěvku sleduji otázku, jestli čeští dospělí vyhledávají pomoc v různých oblastech svéhoživota a vytvářejí si tak další učební příležitost v rovině informálního učení. Pozornost je věnována i tomu, jak vyhledávání nebo nevyhledávání pomoci souvisí s účastí a s plánováním účasti na dalším vzdělávání dospělých.
Název v anglickém jazyce
Lifelong Guidance as a Learning Opportunity for Adults
Popis výsledku anglicky
The contribution stems from empirical data collected via standardized interviews (a questionnaire) from a characteristic sample of adult population aged from 20 to 65 in the year 2005. I follow the question if Czech adults look for help in different areas of their lives and thereby create another learning opportunity in the scope of informal learning in this contribution. The attention is also paid to the fact how looking for, or not looking for help, is related to participation and planning of participation in further education at the same time.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J017%2F04-DP2" target="_blank" >1J017/04-DP2: Vzdělávání dospělých v různých fázích životního cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E-pedagogium
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Svazek periodika
roč. 10
Číslo periodika v rámci svazku
č. 1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—