Vedení procesů organizačního učení ve škole : první kroky realizace výzkumného projektu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00049796" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00049796 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vedení procesů organizačního učení ve škole : první kroky realizace výzkumného projektu
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku představujeme výzkumný projekt Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení (financovaný GA ČR, 2010?2012), jehož cílem je přispět k poznání teorie a praxe vedení procesů organizačního učení ve škole. Přinášíme první teoretické analýzy definic organizačního učení se záměrem rozpoznat a pojmenovat základní definiční znaky procesů organizačního učení, které se stanou základem pro empirická šetření realizovaná v rámci zmíněného projektu.
Název v anglickém jazyce
Leading processes of organizational learning in schools : first stage or the project
Popis výsledku anglicky
The paper presents research project. Leading and managing processes of organizational learning in schools (supported by Czech science agency in 2010 ? 2012), which deals with theory and practice of leading organizational learning in Czech schools. The paper elaborates on results of the first stage or the project which is mainly focused on definition of organizational learning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV [CD-ROM].
ISBN
978-80-7372-722-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—