Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zdroje dat pro výzkum muzejního publika

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00068814" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00068814 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zdroje dat pro výzkum muzejního publika

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkum v muzeích tradičně představoval synonymum ke zkoumání muzejních sbírek. Teprve později, zejména v posledních padesáti letech, začal být pod tento pojem zahrnován také výzkum publika. Článek shrnuje dosavadní poznatky k muzejním výzkumům, zaměřenýmna muzejní návštěvníky. Zatím málo využívaný kvalitativní výzkum popisuje na příkladu analýzy návštěvní knihy muzea a nastiňuje možný obecný postup.

  • Název v anglickém jazyce

    Sources of data for museum audiences research

  • Popis výsledku anglicky

    Research in museums was traditionally connected with museum collections research. Later, especially in last fifty years, the term museum research started to include also visitor research. The topic sumarise information to museum researches, aiming to museum visitors. Quantitative research is more usual in museum visitor research. The topic describes possibilities of using qualitative research in museums, by example of analysis of museum guest book and showing of possible points of procedure.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Muzejní marketing

  • ISBN

    9788087375013

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    32-42

  • Název nakladatele

    Masarykovo muzeum v Hodoníně

  • Místo vydání

    Hodonín

  • Místo konání akce

    Masarykovo muzeum v Hodoníně

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku