The verb in the advertising language
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00069035" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00069035 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
španělština
Název v původním jazyce
El verbo en el lenguaje de la publicidad
Popis výsledku v původním jazyce
El artículo examina las particularidades del uso de las categorías verbales (persona, modo, tiempo) en textos publicitarios espaňoles.
Název v anglickém jazyce
The verb in the advertising language
Popis výsledku anglicky
The article examines the particularities of use of verb categories (person, mode, tense) in Spanish print advertisements.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Les catégories verbales dans les langues romanes: actes du Colloque international, Sofia, 25-27 février 2005
ISBN
9789543540037
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
101-107
Název nakladatele
CU Romanistika
Místo vydání
Sofia
Místo konání akce
Sofia
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—