Kvantitativní a kvalitativní přístupy a jejich využití ve výzkumu školy jako organizace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00049950" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00049950 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvantitativní a kvalitativní přístupy a jejich využití ve výzkumu školy jako organizace
Popis výsledku v původním jazyce
Přednáška poukazuje na komplexní provázanost cíle výzkumu, výzkumného designu a specifického prostředí výzkumu, kterým je v tomto případě škola jako organizace. Na příkladech z realizovaných výzkumů škol bude předveden potenciál a limity jednotlivých přístupů od případové studie až po dotazníková šetření včetně možností a úskalí spojování kvantitativních a kvalitativních metod. Účastníci porozumí rozmanitosti účelů, teoretických východisek, metodologických přístupů a výsledků výzkumů školy jako organizace a učiní si některé modelové volby na cestě výzkumu školy. A konečně budou diskutovány také časté chyby a omyly, kterých se výzkumník může dopustit.
Název v anglickém jazyce
Quantitative and qualitative approaches to research in schools as organizations
Popis výsledku anglicky
The paper presents the complexity of relations of research objective, research desing and school as a specific research field. The potential and the limits of various approaches are presented on examples generated from research realized by speakers.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F1197" target="_blank" >GAP407/10/1197: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů