Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Secretive Agitation. Sounds, Words and Silence as Means of Persuasion in Czechoslovak Advertising Film of the 1950s

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050586" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050586 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Secretive Agitation. Sounds, Words and Silence as Means of Persuasion in Czechoslovak Advertising Film of the 1950s

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Conference paper of Czechoslovak advertising film production of the 1950s with an emphasis on the role of film as a part of complex intermedia campaign.

  • Název v anglickém jazyce

    Secretive Agitation. Sounds, Words and Silence as Means of Persuasion in Czechoslovak Advertising Film of the 1950s

  • Popis výsledku anglicky

    Conference paper of Czechoslovak advertising film production of the 1950s with an emphasis on the role of film as a part of complex intermedia campaign.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GPP409%2F10%2FP156" target="_blank" >GPP409/10/P156: Vznik Krátkého filmu 1945?1950</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů