Secretive Agitation. Sounds, Words and Silence as Means of Persuasion in Czechoslovak Advertising Film of the 1950s
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050586" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050586 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Secretive Agitation. Sounds, Words and Silence as Means of Persuasion in Czechoslovak Advertising Film of the 1950s
Popis výsledku v původním jazyce
Conference paper of Czechoslovak advertising film production of the 1950s with an emphasis on the role of film as a part of complex intermedia campaign.
Název v anglickém jazyce
Secretive Agitation. Sounds, Words and Silence as Means of Persuasion in Czechoslovak Advertising Film of the 1950s
Popis výsledku anglicky
Conference paper of Czechoslovak advertising film production of the 1950s with an emphasis on the role of film as a part of complex intermedia campaign.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GPP409%2F10%2FP156" target="_blank" >GPP409/10/P156: Vznik Krátkého filmu 1945?1950</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů