Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití poznatků pozitivní psychologie v etické výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00051999" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00051999 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití poznatků pozitivní psychologie v etické výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pozitivní psychologie nachází díky své orientaci na kladné a žádoucí aspekty osobnosti jedince široké možnosti uplatnění ve školství. V příspěvku nabízíme úvahu o konkrétních možnostech využití poznatků pozitivní psychologie v rámci předmětu Etická výchova. Představujeme vybrané teoretické přístupy, výsledky výzkumů i praktické intervence pozitivní psychologie, jež mohou sloužit jako inspirace pro výuku Etické výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of positive psychology in ethical education

  • Popis výsledku anglicky

    Due to the emphasis on positive and desirable aspects of personality, positive psychology offers a broad range of applications in the field of education. The following paper shows a variety of particular applications of positive psychology within Ethicalinstruction subject. We introduce theoretical approaches, results of several researches and also practical interventions in terms of positive psychology. All of them might inspire future teaching of Ethical education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola jako místo setkávání 2011

  • ISBN

    978-80-7308-347-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    165-175

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    FF UK Praha

  • Datum konání akce

    18. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku