Cvičení žákovského vidění: didaktický obraz, diapozitiv a film v mediálním kontextu konce 19. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00055173" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00055173 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cvičení žákovského vidění: didaktický obraz, diapozitiv a film v mediálním kontextu konce 19. století
Popis výsledku v původním jazyce
Studie rozebírá způsoby reprezentace a předávání informací prostřednictvám pomůcek názorného vyučování konce 19. století a komparaci didaktických obrazů, přednášek s diapozitivy a filmů zasazuje do mediálního kontextu doby.
Název v anglickém jazyce
Training the Pupilary Vision: Didactic Image, Slides and Film in the Context of Media of the late 19th Century
Popis výsledku anglicky
The study examines the modes of representation and communication of information through illustrative teaching aids in the late 19th century and sets the comparison of didactic images, object lessons with slides and film screenings into a broader contextof media debate.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Teorie vědy
ISSN
1210-0250
e-ISSN
—
Svazek periodika
roč. 33
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
251-269
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—