Skici ze současné estetické výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00067348" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00067348 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Skici ze současné estetické výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha Skici ze současné estetické výchovy je koncipována jako imaginární náčrtník, který se snaží postihnout současnou estetickou výchovu z pěti různých úhlů. První skica je věnována pojmu estetická výchova, druhá skica načrtává čtyři významné teoreticképřístupy k estetické výchově a třetí se věnuje metodologii výzkumného šetření. Čtvrtá, nejrozsáhlejší skica detailně popisuje jednotlivé prvky, které formují podobu výtvarné složky estetické výchovy. Pátá skica tento materiál zpracovává s cílem představit zakotvenou teorii výtvarné složky estetické výchovy. Závěr knihy shrnuje předložené skici a nabízí možnosti, jak poznatky z nich vytěžit na poli pedagogické teorie, empirie i praxe.
Název v anglickém jazyce
Sketches of contemporary aesthetic education
Popis výsledku anglicky
Sketches of contemporary aesthetic education is conceived as an imaginary sketchbook, which tries to cover contemporary aesthetic education from five different angles. The first sketch is devoted to the term of aesthetic education, the second sketch portrays four important theoretical approaches to aesthetic education, the third sketch presents methodology of empirical research. The fourth, most extensive sketch depicts in detail the individual elements, which form the visual art part of aesthetic education. The fifth sketch then works with this material with the goal of introducing the grounded theory of aesthetic education (the visual segment). Conclusion of the book summarises the presented sketches and offers ways how to apply the hereby-gained knowledge in pedagogical theory, empiricism as well as practice.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021056169
Počet stran knihy
192
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—