Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning : učení (se) s online technologiemi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00060711" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00060711 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learning : učení (se) s online technologiemi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha přináší komplexní pohled na problematiku e-learningu. Autoři představují teoretická východiska e-learningu, seznamují s proměnami učení v souvislosti s rozvojem ICT, ale také s klíčovými teoriemi učení. Pozornost je věnována studentům i učitelům učícím (se) v době digitálních technologií. Autoři zde využívají výsledků mnoha empirických výzkumů z oblasti e-learningu. Jednu ze stěžejních kapitol tvoří pedagogická typologie online technologií, která ukazuje možnosti i meze jejich využití v různých podobách výuky či učení se.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning : teaching and learning with online technologies

  • Popis výsledku anglicky

    Digital technologies are becoming an important medium in many areas of human life, not least in the area of education: they have critical potential with respect to teaching and learning support and constitute a driving force behind innovation processes facilitating the emergence of new learning forms (formal and informal learning) and even entirely new learning approaches, e.g. mobile learning and learning personalization. Although this publication reflects these technological developments, the authorsare primarily concerned with e-learning in the context of teaching and learning as such: the book takes into consideration various approaches to learning, e-learning and learning theory as well as empirical field research ? including research carried outby the main author. Most chapters thus include a section detailing relevant research findings. The authors of the book likewise draw on their own experience with the long-term application of online technologies in education.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788073579036

  • Počet stran knihy

    226

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer Česká republika

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy