Komunity praxe jako aktér vzdělávacích procesů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00061494" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00061494 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunity praxe jako aktér vzdělávacích procesů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek nahlíží skrze etnografický přístup do komunity freeganů a popisuje ji jako aktivního aktéra edukačních procesů a zároveň bohaté prostředí pro informální učení. Výsledky výzkumu ukazují metody a cíle neformálního vzdělávání, které freegani realizují pro širokou veřejnost. Představují tak významného aktéra osvěty a občanského vzdělávání v rámci sociálně pedagogické praxe.
Název v anglickém jazyce
Communities of practice in education
Popis výsledku anglicky
The research is focused on community of practice of freegans. It enquires informal learning process within the community and the role of community in public pedagogy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dilemata sociální pedagogiky v postmoderním světě
ISBN
9788087182277
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
Institut meziooborových studií
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—