Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odraz sociálně kognitivních teorií v činnosti lektorů pracujících se skupinou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00061666" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00061666 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2012/08/Kvalita_ve_vzdelavani_nahled5.pdf" target="_blank" >http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2012/08/Kvalita_ve_vzdelavani_nahled5.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odraz sociálně kognitivních teorií v činnosti lektorů pracujících se skupinou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o odrazu sociálně kognitivních teorií vzdělávání a učení v práci se skupinou v programech osobnostně sociálního rozvoje. Autoři v něm představují základní teoretická východiska, cíle, metodologii a hlavní výsledky realizovaného kvalitativního výzkumu, který byl zaměřen na analýzu způsobů práce lektorů osobnostně sociálního rozvoje s vybranými skupinami. Prostřednictvím analýzy videonahrávek a narativních rozhovorů bylo identifikováno několik základních kategorií, ve kterých se zmíněné teorie do určité míry odrážejí.

  • Název v anglickém jazyce

    The reflection of social cognitive theory in the activities of lecturers working with a group

  • Popis výsledku anglicky

    This paper discusses problems of reflection social cognitive theory education and learning in the activities, which are focused on personal-social development. In the article authors present the basic theoretical background, objectives, methodology and main results of the realized qualitative research, which was focused on the analysis of the ways of work lecturers with selected groups. Through the analysis of video and narrative interviews was identified several basic categories in which to some extentreflect the mentioned theory.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů