Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Persuasive mechanisms in modern newspapers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00068025" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00068025 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    Mecanismos persuasivos en la prensa de prestigio

  • Popis výsledku v původním jazyce

    El texto de la conferencia se ocupa de estrategias persuasivas presentes en los periódicos de prestigio espańoles y su comparación con las estrategias propias de la prensa de calidad checa. Dado que el estilo del discurso de cada periódico refleja de cierto modo el carácter y afinidad política del mismo al igual que su intención de realizar su función persuasiva, queremos mostrar cuáles son las estrategias y técnicas verbales específicas que obran dentro de los diarios de prestigio de los países mencionados.

  • Název v anglickém jazyce

    Persuasive mechanisms in modern newspapers

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with comparison of employment of persuasive strategies in journalistic discourse in Spanish and check nation-wide newspapers. The style of a journalistic text reflects institutionalized approaches and political orientation of the assessed newspaper. The major purpose of the presented contribution is to assess which verbal strategies are mostly applied in the articles of the prestigious Spanish and check newspapers.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů