Inclusive education of social disabled pupils: limits, good practice and challenges for schools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00069721" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00069721 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
francouzština
Název v původním jazyce
L'éducation inclusive des éleves socialement défavorisés en République tcheque: les barrieres, les meilleures pratiques et les défis pour les écoles
Popis výsledku v původním jazyce
En République tcheque apparaît toute une série d'efforts visant a promouvoir l'éducation inclusive. L'éducation des éleves socialement défavorisés. L'intégration comme un theme de l'apprentissage organisationnel dans les écoles.
Název v anglickém jazyce
Inclusive education of social disabled pupils: limits, good practice and challenges for schools
Popis výsledku anglicky
In the Czech Republic, there are many measures for the enhancement of inclusive education. The paper is focused on the education on Roma pupils and the role of school psychologists in the process of organizational learning.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LG13051" target="_blank" >LG13051: Zajištění účasti českých psychologů v řídících orgánech mezinárodních společností oboru psychologie</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů