Metodologické otázky výzkumu každodenního života základní školy v období normalizace (s využitím orální historie)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00074017" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00074017 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodologické otázky výzkumu každodenního života základní školy v období normalizace (s využitím orální historie)
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je představit výzkumný projekt s názvem ?Každodenní život základní školy v období normalizace pohledem učitelů. Využití orální historie při studiu soudobých dějin školství? (realizován s podporou GAČR, č. 14-05926S). Autoři v úvodu představí zaměření a východiska výzkumu. Hlavní část příspěvku pak bude věnována metodologickým otázkám výzkumu včetně postavení orální historie v metodologii dějin pedagogiky a školství v ČR.
Název v anglickém jazyce
Methodological questions of research of everyday life of elementary schools in the normalization (using oral history)
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to present a research project called "Everyday life of basic schools in the normalization period as seen by teachers: Applying oral history to research in history of contemporary education". The main part of the paper will be devoted to methodological issues.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA14-05926S" target="_blank" >GA14-05926S: Každodenní život základní školy v období normalizace pohledem učitelů. Využití orální historie při studiu soudobých dějin školství</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů