Zaostřeno na šprty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00075446" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00075446 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/130005" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/130005</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2014-1-8" target="_blank" >10.5817/SP2014-1-8</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zaostřeno na šprty
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku, jenž vychází ze šířeji zaměřeného kvalitativního šetření, je seznámit čtenáře s problematikou žáků, kteří jsou v prostředí školy dlouhodobě označováni za šprty. Po nezbytném vymezení toho, kdo je v současné škole vnímán jako šprt, se pozornost přesouvá k popisu několika fází, jimiž šprti během svého vývoje v rámci školní třídy procházejí
Název v anglickém jazyce
Focused on Nerds
Popis výsledku anglicky
The aim of the article ? which is based on a broadly defined qualitative research ? is to introduce to the readers the topic of students labelled as nerds at their schools in the long term. The paper first expounds characteristics of nerds, and then describes several developmental stages in the classroom.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia paedagogica
ISSN
1803-7437
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
137-147
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—