Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Centrum informačního vzdělávání na MU ? cesta k akademickým kompetencím doktorandů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00080047" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00080047 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Centrum informačního vzdělávání na MU ? cesta k akademickým kompetencím doktorandů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na téma informačního vzdělávání v prostředí vysokých škol v ČR, v první části teoretickými východisky, ve druhé části v kontextu edukačních aktivit Centra informačního vzdělávání na Masarykově univerzitě (CEINVE). Autorka věnuje pozornost primárně cílové skupině doktorandů se záměrem poukázat na potřebu komplexní a funkční podpory informačního vzdělávání přispívajícího k rozvoji informační gramotnosti a v širším pojetí k optimalizaci akademických kompetencí doktorandů. Teoretická východiska i argumenty edukačních aktivit jsou podpořeny výzkumným šetřením Centra informačního vzdělávání, zaměřeným na analýzu vzdělávacích potřeb doktorandů.

  • Název v anglickém jazyce

    Information Literacy Center at MU - path to the academic competence of doctoral students

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the topic of information literacy education at universities in the Czech Republic, in the first part of the theoretical base in the second part of the educational activities in the context of the Information Education at Masaryk University (CEINVE). The author pays attention to the primary target group of doctoral students with the intention to highlight the need for a comprehensive and functional support information education contributing to the development of information literacyin a broader sense to optimize the academic competence of students. Theoretical background and arguments of educational activities are supported by the Research Center survey information education, focusing on the analysis of educational needs of students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2014

  • ISBN

    9788075090010

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    193-202

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku