Distanční vzdělávání pro učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00082791" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00082791 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Distanční vzdělávání pro učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se systematicky věnuje problematice distančního vzdělávání v celé jeho šíti. Od zakotvení v konstruktivistickém a konektivistickém paradigmatu, až po měření efektivity vzdělávání či design jednotlivých vzdělávacích objektů a kurzů.
Název v anglickém jazyce
Distance education for teachers
Popis výsledku anglicky
The publication has been systematically problems of distance education throughout its network. By anchoring the constructivist and connectivist paradigm, to measuring the effectiveness of training or design individual learning objects and courses.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788090548077
Počet stran knihy
176
Název nakladatele
Flow
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—