Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Voice of Uncle Sam, the Image of Steve Jobs : The Changing Meaning and Reception of American Media and Cultural Products in the Czech Lands from the 1960s to the Present

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00085366" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00085366 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://winter-verlag.de/en/detail/978-3-8253-6370-3/Decker_Boeger_Eds_Transnational_Mediations/" target="_blank" >http://winter-verlag.de/en/detail/978-3-8253-6370-3/Decker_Boeger_Eds_Transnational_Mediations/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Voice of Uncle Sam, the Image of Steve Jobs : The Changing Meaning and Reception of American Media and Cultural Products in the Czech Lands from the 1960s to the Present

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The author focuses on the reception of American cultural products, such as the programs offered by The Voice of America, Hollywood films, American literature and music in the period before and after 1989.

  • Název v anglickém jazyce

    The Voice of Uncle Sam, the Image of Steve Jobs : The Changing Meaning and Reception of American Media and Cultural Products in the Czech Lands from the 1960s to the Present

  • Popis výsledku anglicky

    The author focuses on the reception of American cultural products, such as the programs offered by The Voice of America, Hollywood films, American literature and music in the period before and after 1989.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Transnational Mediations: Negotiating Popular Culture between Europe and the United States

  • ISBN

    9783825363703

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    251-265

  • Počet stran knihy

    271

  • Název nakladatele

    Winter

  • Místo vydání

    Heidelberg

  • Kód UT WoS kapitoly