Výuka bulharského jazyka na Masarykově univerzitě v Brně ? ?na míru? a ?na klíč? (některé aspekty výuky ?malého? slovanského jazyka)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00086301" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00086301 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka bulharského jazyka na Masarykově univerzitě v Brně ? ?na míru? a ?na klíč? (některé aspekty výuky ?malého? slovanského jazyka)
Popis výsledku v původním jazyce
Text představuje nový aspekt ve výuce tzv. ?malých? slovanských jazyků, konkrétně bulharštiny pro cizince ? metodu e-learning. Poukazuje na specifické aspekty e-learningu, na některé jeho přednosti a nedostatky a jeho přínos při akademickém studiu bulharštiny na zahraničních univerzitách.
Název v anglickém jazyce
Teaching Bulgarian language at Masaryk university - "tailored" and "turnkey" (some aspects of teaching "small" Slavonic languages)
Popis výsledku anglicky
The text presents the new aspect in teaching small Slavonic languages and concretely Bulgarian language for foreigners ? the e-learning, its advantages and disadvantages and possibilities to integrate in the university philological teaching, its contribution to the study proces of Bulgarian for foreigners.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě : kolektivní monografie
ISBN
9788090533660
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
109-114
Počet stran knihy
283
Název nakladatele
Jan Sojnek - Galium
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—