Digitální hry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00087325" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00087325 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální hry
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola o digitálních hrách rozebírá aktuální i historicky podložené trendy herního vývoje tohoto mladého kreativního průmyslu. Hlavním přínosem je zmapování infrastruktury herních vývojářů a akademické obce v oblasti (game studies) v ČR. Důvodem pro vznik této studie byl impulz z ministerstva kultury, které zkoumá možnosti subvencí herního průmyslu v ČR jako součásti trendu kreativních průmyslů.
Název v anglickém jazyce
Digital games
Popis výsledku anglicky
This chapter about digital games deals with both actual and historically relevant trends of game development. Its main contribution is an analysis of game development infrastructure and academia (game studies) in the Czech Republic. The study was requested by the Ministry of culture, which is considering strategic subvention of game industry in CR as a part of creative industries movement.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR - Stav, potřeby a trendy
ISBN
9788070083543
Počet stran výsledku
37
Strana od-do
369-405
Počet stran knihy
599
Název nakladatele
Institut umění ? Divadelní ústav v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—