Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jan Patočka a filosofie výchovy : poznámky k ideji inkluze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00090723" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00090723 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jan Patočka a filosofie výchovy : poznámky k ideji inkluze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V předkládaném příspěvku vycházíme ze spisu Jana Patočky Filosofie výchovy, ve kterém se pokoušíme nacházet takové momenty, které lze interpretovat ve vztahu k pojmu pedagogické inkluze. Vycházíme z předpokladu, že fenomenologická metoda, kterou lze jednoduše chápat jako snahu o nalézání čisté zkušenosti a podstaty věcí samých, je vhodná pro sledování vývoje výchovných přístupů. Pojem spojující ideu inkluze a Patočkovu filosofii je pak pojem přirozeného světa.

  • Název v anglickém jazyce

    Jan Patočka and Philosophy of Education: Notes to Idea of Inclusion

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we work with Jan Patocka's study Philosophy of Education, in which we try to find those moments that can be interpreted in relation to the concept of educational inclusion. We assume that the phenomenological method, which can be simply understood as the pursuit of finding the pure experience and essence of things themselves, is suitable for monitoring the development of educational approaches. The concept connections idea of inclusion and Patocka's philosophy is the concept of the natural world.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015

  • ISBN

    9788021081390

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    444-450

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku