Typy mezigeneračního učení mezi učiteli
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00088560" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00088560 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Typy mezigeneračního učení mezi učiteli
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je za použití mikroanalýzy situací mezigeneračního učení (dále MGU) vyvinout typologii MGU mezi učiteli a tím prohloubit porozumění individuálním situacím MGU a přispět k celostné interpretaci MGU mezi učiteli. Prezentovaná typologie rozlišuje čtyři typy MGU: přijímající, přetvářející, hledající a inspirující MGU. V závěru jsou diskutovány možné přínosy pohledu na MGU prostřednictvím typologie.
Název v anglickém jazyce
Typy mezigeneračního učení mezi učiteli
Popis výsledku anglicky
Cílem příspěvku je za použití mikroanalýzy situací mezigeneračního učení (dále MGU) vyvinout typologii MGU mezi učiteli a tím prohloubit porozumění individuálním situacím MGU a přispět k celostné interpretaci MGU mezi učiteli. Prezentovaná typologie rozlišuje čtyři typy MGU: přijímající, přetvářející, hledající a inspirující MGU. V závěru jsou diskutovány možné přínosy pohledu na MGU prostřednictvím typologie.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-07234S" target="_blank" >GA13-07234S: Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů