Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Is More Less? How 3D visualization affects cognition

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00090774" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00090774 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Is More Less? How 3D visualization affects cognition

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The use of 3D technologies in many applied areas is growing. The specific type of 3D visualization may affect the way how people perceive and understand the depicted information. This study compares the Real and Pseudo 3D visualization of geographical data depiction with respect to the human perception, evaluation and interaction with the virtual geographical model.

  • Název v anglickém jazyce

    Is More Less? How 3D visualization affects cognition

  • Popis výsledku anglicky

    The use of 3D technologies in many applied areas is growing. The specific type of 3D visualization may affect the way how people perceive and understand the depicted information. This study compares the Real and Pseudo 3D visualization of geographical data depiction with respect to the human perception, evaluation and interaction with the virtual geographical model.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů