Problems of interference in verbal tense and aspect for Czech learners studying Italian as a second language
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00090814" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00090814 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
italština
Název v původním jazyce
Dinamiche di interferenza in contesto di apprendimento. Il tempo e l’aspetto verbale in italiano e in ceco
Popis výsledku v původním jazyce
Lo studio vuole evidenziare le dinamiche di interferenza relativamente a tempo e aspetto verbale in fase di apprendimento dell italiano L2 per apprendenti cechi.
Název v anglickém jazyce
Problems of interference in verbal tense and aspect for Czech learners studying Italian as a second language
Popis výsledku anglicky
The aim of this research is to analyze the problems of interference in verbal tense and aspect for Czech students studying Italian as L2.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů