Kritéria a dynamika hodnocení žáků pedagogem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00090860" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00090860 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kritéria a dynamika hodnocení žáků pedagogem
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje výzkumný záměr a vybrané výsledky disertační práce, která se zabývá problematikou utváření a stabilizování vztahu učitele a jeho žáků, přičemž jako se základním ukazatelem vztahu pracuji s hodnotícím úsudkem učitelky. Cílem předloženého příspěvku je zodpovědět dvě výzkumné otázky: 1) Na základě jakých žákovských charakteristik si učitelka vytváří úsudek o jednotlivých žácích? 2) Jak se učitelčino hodnocení žáků mění v průběhu 1. pololetí školního roku?
Název v anglickém jazyce
Criteria and dynamics of teacher´s judgment on students
Popis výsledku anglicky
The paper presents the aim of the research and selected results of the dissertation, which focuses on the formation and stabilization of teacher-student relationships, with the main indicator being an evaluative judgement of a teacher. The aim of the paper is to answer two research questions: 1) What student features does the judgment of the teacher about particular students depend on? 2) How is the evaluation of the teacher changing throughout the first half of the school year?
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů