Support for learning in schools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00092642" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00092642 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8312-2016" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8312-2016</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8312-2016" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M210-8312-2016</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
norština
Název v původním jazyce
Stotte til laering i skolen
Popis výsledku v původním jazyce
Boken er en samling av studier rettet mot et vidt omfang av laeringsstotte i norske og tsjekkiske skoler. Forfatterne presenterer data fra utvalgte sporreundersokelser rundt temaet som er utfort i de senere ar. Resultatet er en blanding av bade forskningskunnskap sa vel som et grunnlag for a sammenligne tsjekkiske og norske forhold og stottemekanismer for laeringsutvikling og kvalitetsforbedring i skolene.
Název v anglickém jazyce
Support for learning in schools
Popis výsledku anglicky
The book is a collection of studies aimed at a wide scope of support for learning in Norwegian and Czech schools. The authors present data of selected surveys on this matter as carried out in recent years. The results are a synthesis of research knowledge as well as a resource for comparison of Czech and Norwegian conditions and support mechanisms for the development of learning and improvement of quality in schools.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021083127
Počet stran knihy
147
Název nakladatele
Masaryk university
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—