Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00098167" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00098167 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/137156" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/137156</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2017-3-6" target="_blank" >10.5817/SP2017-3-6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem kvalitativně orientované studie je zmapovat prožívání rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Dílčím cílem je snaha porozumět tomu, jaké dopady má rodičovství nejen na průběh doktorského studia zkoumaných žen, ale rovněž i na jejich další setrvání v akademickém prostředí. Studie představuje výsledky z první fáze výzkumného šetření realizovaného v roce 2016.Na základě jejich analýz y autorka identifikuje tři hlavní role, které zkoumané ženy prožívají. V návaznosti na prožívané role se text věnuje očekávání vůči pracovnímu prostředí, jehož jsou součástí. Ve výsledku je míra naplnění očekávání představena ve formě subjektivního vnímání přístupu pracovního prostředí jednotlivých žen.

  • Název v anglickém jazyce

    The Success Rate of Female Doctoral Students With Young Children in Balancing Parenting and Studying

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this qualitative study is to analyze the experience of parenting and studies of female doctoral students with young children. The partial aim of this study is to understand the impact of parenthood not only on the course of doctoral study of these women but also on their further career in academic environment. This study presents first results from research undertaken in 2016. Its analysis enabled the author to identify the three main roles that such women are experiencing. The paper also focuses on the expectations placed upon the workplace environment of the women. The degree to which the expectations have been met is presented as a subjective perception of the workplace environment of the individual women.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia paedagogica

  • ISSN

    1803-7437

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    91-119

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85031922278