Učitelé jako tvůrci vzdělávacích videí na YouTube, Netnografická studie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00098244" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00098244 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitelé jako tvůrci vzdělávacích videí na YouTube, Netnografická studie
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci příspěvku jsou představeny výsledky a metodologie netnografické vícepřípadové studie zaměřené na učitele tvořící vzdělávací online videa na YouTube. Cílem příspěvku je představení profesního sebepojetí učitelů. Pro studii je užito kvalitativní metodologie, konkrétně designu vícepřípadové studie. Výsledkem studie je popis působení učitelů na serveru YouTube a jejich sebepojetí v tomto prostředí. Nejvýraznějším znakem jejich profesního sebepojetí je pozitivní sebeoceňování utvořené na základě interakcí na YouTube.
Název v anglickém jazyce
Netnographic study of Teachers as educational YouTube content creators
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to present the empirical research in the area of educational online videos and Netnographic methodology. This study aims to explore professional self-concept of teachers, who engage in the production of educational videos on YouTube. Qualitative multiple case study methodology is used. The analysis showed high self-esteem as dominant aspects of teacher’s professional self-concept based on the interactions with YouTube viewers.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů