Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační gramotnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099739" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099739 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/sc25/prvni-setkani-s-uciteli/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/sc25/prvni-setkani-s-uciteli/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační gramotnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje informační gramotnost v kontextu formálního školství v ČR. Přináší definici informační gramotnosti pro potřeby škol, výzkumy, které informační gramotnost reflektují, metodiky měření dopadu informační gramotnosti na žáky. Cílem je ukázat význam kompetenčního vzdělávání v primárním a sekundárním školství.

  • Název v anglickém jazyce

    Information Literacy

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents information literacy in the context of formal education in the Czech Republic. It brings the definition of information literacy for the needs of schools, the research that information literacy reflects, the methodology of measuring the impact of information literacy on pupils. The aim is to show the importance of competence education in primary and secondary education.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů