Informační gramotnost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099739" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099739 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/sc25/prvni-setkani-s-uciteli/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/sc25/prvni-setkani-s-uciteli/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Informační gramotnost
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje informační gramotnost v kontextu formálního školství v ČR. Přináší definici informační gramotnosti pro potřeby škol, výzkumy, které informační gramotnost reflektují, metodiky měření dopadu informační gramotnosti na žáky. Cílem je ukázat význam kompetenčního vzdělávání v primárním a sekundárním školství.
Název v anglickém jazyce
Information Literacy
Popis výsledku anglicky
The paper presents information literacy in the context of formal education in the Czech Republic. It brings the definition of information literacy for the needs of schools, the research that information literacy reflects, the methodology of measuring the impact of information literacy on pupils. The aim is to show the importance of competence education in primary and secondary education.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů