Učící knihovník - didaktické perspektivy informačního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099754" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099754 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učící knihovník - didaktické perspektivy informačního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Přednáška ukazuje roli knihovníka jako učitele. Přestavuje kompetenční model učícího knihovníka v českém prostředí, který propojuje odbornost, pedagogický cit, osobnost a komunikační dovednosti. Přednáška také zdůrazňuje potřebu spolupráce formálního a neformálního vzdělávání při rozvoji informační gramotnosti.
Název v anglickém jazyce
Teaching Librarian - Didactic Perspectives of information education
Popis výsledku anglicky
The lecture shows the role of the librarian as a teacher. It is a competency model for a learning librarian in the Czech environment, which combines expertise, pedagogical sentiment, personality and communication skills. The lecture also highlights the need for formal and informal learning in the development of information literacy.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů