Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Who is vegan, buys vegan? Who speaks vegan, sells vegan? Thematization of veganism in advertising from a linguistic point of view

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00105336" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00105336 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://epub.uni-regensburg.de/36763/1/Mitteilungen_RVW_5-2017.pdf" target="_blank" >https://epub.uni-regensburg.de/36763/1/Mitteilungen_RVW_5-2017.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Wer is(s)t vegan, kauft vegan? Wer spricht vegan, verkauft vegan? Thematisierung des Veganismus in der Werbung aus sprachwissenschaftlicher Sicht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Beitrag widmet sich der linguistischen Betrachtung einer aktuellen gesellschaftlichen Entwicklung und präsentiert das Ergebnis der bereits durchgeführten Analyse, die sich mit diskurstypischen Sprachveränderungen und mit der Rolle und Macht des vielfach konnotierten Labels „vegan“ in der Welt der Werbung beschäftigt. Im Mittelpunkt steht nicht nur die diskurslinguistische Perspektive, sondern auch die Einstellung, dass diskursbildende Sprachmittel und Konnotationsänderungen einen Einfluss auf Bedeutungsstrukturen im (Sprach)Denken der Sprachgemeinschaft ausüben.

  • Název v anglickém jazyce

    Who is vegan, buys vegan? Who speaks vegan, sells vegan? Thematization of veganism in advertising from a linguistic point of view

  • Popis výsledku anglicky

    The article is devoted to the linguistic analysis of a current social development and presents the result of the analysis already carried out, which deals with discourse-typical language changes and with the role and power of the often connoted label "vegan" in the world of advertising. The focus is not only on the discursive linguistic perspective, but also on the attitude that discourse-forming language means and connotation changes exert an influence on structures of meaning in the (language) thinking of the language community.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60203 - Linguistics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Mitteilungen des Regensburger Verbunds für Werbeforschung - RVW

  • ISSN

    2198-0500

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2017

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    34-47

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus